Sunday, March 2, 2014

Od hobija do umetnosti - Saša Bojanić


Proizvodnjom suvenira sam počeo da se bavim pre 15 godina, kada je hobi prerastao u posao. 

U želji da napravim nešto novo na tržištu suvenira osmislio sam i napravio realistične figurine koje predstavljaju poznate ličnosti iz istorije Srbije, figurine ratnika koji su obeležili slavna poglavlja naše istorije, kao i fugurine u muškoj i ženskoj šumadijskoj narodnoj nošnji.

Figurine su detaljne, istorijski ispravne i realistične, rađene kao kolekcija. Pravljene su od neotrovnih materijala, farbane, lakirane i patinirane bojama na vodenoj bazi.

Figurine imaju prigodnu štampanu kartonsku ambalažu.

U ponudi su figurine: Đurađ, Jerina, Karađorđe, šumadinac  šumadinka, ratnik iz prvog svetskog rata, vitez…

Interesovale su me srednjevekovne građevine i utvrđenja i pravio sam ih u minijaturnoj razmeri. Kasnije su me zainteresovale vojne uniforme, te sam počeo da izrađujem od drveta minijaturne modele vojnika, a kako sam iz Smedereva logično je bilo da pokušam da oživim Tvrđavu i njene tadašnje stanovnike u minijaturi, pa su tako nastali despot Đurađ, despotica Jerina i srednjevekovni ratnik-vitez.

To se posebno svidelo turističkim radnicima, i od tada se bavim umnožavanjem tih figurina.

Takođe sam ovladao i tehnikama izrada kalupa, livenja poliuretana, kao i obradom drveta, tako da sada ima široku ponudu raznovrsnih suvenira, prilagodljivih svačijem ukusu i džepu.

Reportažu o mom umetničkom stvaranju možete pogledati OVDE
Da biste videli moju ponudu, klik na:


Kontakt: Saša Bojanić Smederevo - Srbija


No comments:

Post a Comment